Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~LUKASZ1985 | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz adresPoznań,Częstochowa zarejestrowany01.11.2005 @15:39:00 ostatnio na stronie20.04.2011 @18:30:27

Studiuje Multimedia w Częstochowie oraz w Krakowie indywidualny tok przyuczenia do zawodu fotografa. Fotografia zajmuje się poważniej od 2005 roku. Grafika 3D to moje hobby, sam rozwijam swoje umiejętności.

A i jeszcze jedno... Nienawidzę ludzi którzy usilnie twierdzą, że fotografując coś tworzą i przy tym sie bardzo dobrze tłumaczą , ich zdjęcia tak naprawdę wieja ostrym kiczem i głupotą Krytyka to podstawa do działania ,fotografiia nie może iść w złych kierunkach rozwojowych tylko musi wytwarzać nowe trendy i tendencję ale takie które są poparte prawdziwym i mocnym działaniem a nie chwilą i trendem "Bo tak chiałem/łam " Połowa ludzi usilnie myśli ze wie wszystko. Nienawidzę braku krytyki polowa prac nie zasługuje na wysokie noty a ludzie z braku czasu chyba i lansu wchodzą rzucają ocenę bez głębszego komentarza samo świadczy za nich ich potencjał heh i wiedzę ... to tyle na ten temat Bo wiem ze w tym serwisie pełno osób lansujących sie na mistrzów fotografii nieznoszących krytyki trochę to głupie i przykre no ale takie życie Udanych zdjęć wszystkim użytkownikom tym którzy działają świadomie


Czasami jedni sa wiekszymi "artystami" od innych a inni nie sa wcale i za to ich chwale



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwWWW.REDTEAM.PL OnetSkypeWWW.REDTEAM.PL
digarty142 komentarze4059 posty na forum130

komputer / sprzęt
5DM II,CANON EOS 350 ,QUAD4x2.4 ,4gbRAM,geforce gtx260 18-55mm/3.5-4.5 ,85mm/2,8 Nikon 85-300mm ,24mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~innaryba2007    11.08.2009 @19:42:53
_______
czas mnie zmienił
~innaryba2007    11.08.2009 @19:38:06
nie działają te linki ... ale ja zdaję sobie sprawe ile wnosi obróbka do fotografii obróbka z głową ) nie wykonałam jej celowo leń jestem czasami a poza tym na bani byłam wówczas ..... jak to artyści mają
_______
czas mnie zmienił
~innaryba2007    11.08.2009 @19:30:34
ta fota nie jest marna popatrz na kotki i pieski i inne takie tam użytkowników na DA ta fota nie ma obróbki jak mozna tego nie zauważyć... jest to surowe foto ... z moim dorobkiem artystycznym pokusiłam sie o lenistwo i nie obrabiałam jej wcale
_______
czas mnie zmienił
~jaabbco    30.07.2009 @20:13:34
wys szafek 90cm, wys siedziska 100cm. wrażenie, ale dzięki za koment, dopiero zaczynam ogarniać maxa i vraya. będzie lepiej myślę, pozdro
~Candystudio    27.07.2009 @21:03:45
wrzuce link jak poprawie snopy swiatla u gory ( i jeszcze kilka innych rzeczy ktore obbsysaja ). Moze masz jakies sugestie??
~creativeunicorn    24.07.2009 @17:53:27
uroczy jesteś
_______
http://www.creativeunicorn.eu - tu znajdziesz trochę więcej
~cysiu    23.07.2009 @08:12:22
Scena ta przygotowywana byla na potrzeby plakatu. Prawa strona zapelniona jest na nim opisami i zdjeciami wiec infokiosk jest wtedy wyeksponowany. Tlo jakies musialo byc zeby zapelnic plakat. Od lewej strony nalozylem gradient od przezroczystego do czerni ktory fajnie eksponuje to co najwazniejsze.
_______
Nauczyłem w życiu się
paru rzeczy, wszystkich źle.
~theshape    21.07.2009 @20:17:41
Dzięki za komenta. photoshopowa trawa jakoś by uszła, ale instancje liczą sie na tyle szybko że nie wiem czy jest sens zaprzęgać do tego shopa. Czekaj Panie, mam kilka nowych patentów... lada dzień cos wrzuce na rdzenie hehehe
~noe172    18.07.2009 @20:39:21
dzieki za dobry koment od Ciebie to wielki komplement zwarzywszy ze ostro mnie jedziesz czasami
~kuba89    16.07.2009 @23:16:03
ja u siebie tez, ba, nawet na laptopie
_______
"Co po ostrych zdjęciach, jeżeli nie ma ostrych pomysłów ?"
blog http://www.jakub.twoj-slub.pl
~kuba89    16.07.2009 @22:36:26
Co cie tak rozbawilo?
_______
"Co po ostrych zdjęciach, jeżeli nie ma ostrych pomysłów ?"
blog http://www.jakub.twoj-slub.pl
~kuba89    16.07.2009 @17:22:38
Tez pracuje na dobrym skalibrowanym monitorze. EIZO CG 24, skalibrowany pod lab, i zapewniam ze mimo ze jest jasno to welon jest i widac detal tego welonu, moge podeslac odbitki :D

btw, a na swoim profilowym widzisz detal w swiatlach?
ostatnio edytowane: 2009-07-16 17:23:02
_______
"Co po ostrych zdjęciach, jeżeli nie ma ostrych pomysłów ?"
blog http://www.jakub.twoj-slub.pl
~kuba89    16.07.2009 @16:56:48
Dzieki za opinie.
"zbyt duuuuuuze swiatla wywolaj sobie takie zdiecie w fotolabie a zobaczysz co uzyskasz:/:/ totality:/:/ zbyt duuuze bliki swietlne na zdieciach powoduja niefajne niuanse zmniejsz je o polowe a bedzie duuuzo lepiej zobacz ze kadr robi sie nieciekawy poprzez te dolne ciemne rogi:/;/ odwracaja uwage i wkurwiaja na maxxxxaaaa"
czlowieku, na czym ty wyswietlasz te zdjecia, na telefonie?
uwierz mi ze wywolywalem kazde z moich wstawionych tutaj zdjec i sa na pewno poprawne jezeli chodzi o naswietlenie
O jakich blikach swietlnych mowisz? nie odnotowalem tam zadnego.
Ciemne rogi zamykaja ten kadr.

"emmmm z deczka taki artyzm lampowy do mnie nie przemawia swiatlo tutaj nieistnieje:/:/ ehhhh zdiecie jest plaskie "

Jak to nie istnieje? Bo to nie jest kolejny portret z cala gama poltonow i plynnych przejsc swiatel?


Pozdrawiam,
Kuba.

_______
"Co po ostrych zdjęciach, jeżeli nie ma ostrych pomysłów ?"
blog http://www.jakub.twoj-slub.pl
~cmo    01.07.2009 @16:39:25
Dziękuje za opinie i uwagi. Za pomocą prób, uczę się, to co uważam za ciekawe wstawiam, i to nie są przypadkowe wrzuty. Lubię cienie i to jak one zmieniają człowieka, dlatego w studio z nimi eksperymentuje.
Zapraszam ponownie do siebie, chętnie przeczytam Twoje opinie o moich innych, nowych pracach.
Pozdrawiam,
Monika
~plasti    29.06.2009 @20:39:02
oooooooo pozytyw :D

Podziekowal :D:D:D
ostatnio edytowane: 2009-06-29 20:39:18
^damianjaszczyk    27.06.2009 @15:30:11
dzięki za opinię
_______
"Autentyczność jest bezcenna, oryginalność nie istnieje." - Jim Jarmusch
~nieinterere    23.06.2009 @20:46:04
dzięki Panie z ciekawą galerią:D
~efffcia    19.06.2009 @23:55:25
niestety mój obecny komputer nie pozwala na cokolwiek większego, mimo ze ograniczę render i dodatki to i tak jest za słaby, także proszę o łaskę
~kataryna007    18.06.2009 @02:06:54
świetne portfolio!
_______
Kati
~psychotrap    13.06.2009 @18:34:34
No cóż, po prostu nie wyrobiłam sie z realizacją projektu do wyjazdu profesora na wakacje
Ale dziękuję Ci za uznanie (:
~lilii    10.06.2009 @18:02:02
Delikatne elementy są świetne ale w miejscach przeznaczonych na 'spokojne użytkowanie'. Tutaj chodziło o radykalną zmianę, dodanie dużej dawki energii temu pomieszczeniu oraz zupełne odcięcie się od funkcji jaką pełniło wcześniej.
~lilii    10.06.2009 @17:42:14
Nie wiem czemu miał by być nieodpowiedni, takie pomieszczenia jak dawne stajnie mają naprawde sporą kubature i często ciekawe detale architektoniczne. Zresztą takie były wytyczne w zleceniu
~pink1985    08.06.2009 @21:28:00
dlamnie drewno ja kdrewno hehe nie wiem o co sie tak dochodzicie hehe Ci ludzie konkretnie chcieli orzech amerykanski ale nie mam dobnrej tekstury takiego czegoś heh
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
'leoanne    08.06.2009 @18:39:22
alez ja nie mowilam, ze ma byc ozdobnie, bron Boze ), wiem, ze times jest uroczy sam w sobie, imo nie wyglada dobrze w tym projekcie...nie wspolgra z nim...ale to tylko moje zdanie...skand inand zdjecie kobiety piekne
~tomkoff    07.06.2009 @22:12:49
acha, bo juz myslalem ze vv pod virgin i dode bedzie podchodzilo. a tak na marginesie to gdzie mozna studiowac multimedia w czewie? bo z tego co pamietam cos mialo rodzic sie na akademii.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 48 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt